شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

راه‌اندازي ايميل پست با 50 مگابايت فضاي ماهانه

ايميل

دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵:۰۰


سرويس پست الکترونيکي شرکت پست توسط مهندسان ايراني طراحي شده است و با زيرساخت‌هايي که براي آن فراهم شده از ظرفيت يک ميليون کاربر پشتيباني مي‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين مراسم کاظم ميرزايي - مدير مرکز فن‌آوري اطلاعات شرکت پست - هدف از اين طرح را ايجاد يک ارتباط دو طرفه بوسيله‌ي پست الکترونيکي عنوان کرد و افزود: پايگاه داده‌ي اين سيستم داخل کشور در نظر گرفته شده و به همين دليل به راحتي مي‌توان کاربران را احراز هويت کرد.

ميرزايي همچنين از افزايش ظرفيت اين سيستم در آينده تا سقف 100 ميليون کاربر خبر داد و گفت: در اين سيستم افراد حقيقي از افراد حقوقي قابل تشخيص هستند و در فاز اول اين طرح، براي هر کاربر حجم 50 مگابايت بصورت ماهيانه در نظر گرفته شده است ولي اين طرفيت در آينده تا 2 گيگابايت افزايش خواهد يافت. اين سيستم امکان ارسال ميل گروهي و همچنين گروه‌بندي نامه‌هاي الکترونيکي را براي کاربران مهيا مي‌سازد.

مدير مرکز فن‌آوري اطلاعات شرکت پست افزود: اين سيستم امکان ارائه Mail Hosting را براي سازمان‌ها فراهم مي‌کند. ما با هزينه‌اي بسيار پايين اين سرويس را راه اندازي کرديم.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو